torsdag 12. november 2009

Mambo!!


På tur t Tanzania!!!

Eg MÅ bare ha me litt bilder fra Tanzania!! Afrika har blitt ein stor interesse for meg!! Siste gang eg va der, va i forbindelse me misjonsprosjektet me har på Spor i misjonssalen i Sandnes!! Meg å Elin va de heldige så fekk reisa ud t Tanzania å besøga Marit og Leif Thingbø. Di jåbbe me å spre evangeliet ud t Datoogafolket!! Fantastisk spennanes å treffa fålkå...her e någen få bilder!!



Datoogakvinner fra ein plass så hette Gasaboy. D va ein heilt nyoppstarta menighet der. Satt under et tre på gudstjenestene.
























Utrolig mange herlige datoogaunger me traff på!!





Kan ikkje la ver å ta me et bilde av Brayson!! (Gullasen min) Han va ein av mange unger som va på Haydom sygehus. Morå va dø, å faren va ikkje i stand t å ta seg av Brayson å tvillingbroren Brayton ennå.

E han ikkje herlige!!!














På Haydom traff me på bl.a Iselin å Marita så va i praksis me sykepleien!! Her e me på besøg hos Mansu så jobbe på sygehuse!! Ei tøffe dama, d e d ingen tvil om. Å me va ikkje akkurat sultne når me jekk der ifra :)

1 kommentar:

  1. så kjekt å se bilder fra Afrika!! eg vil til bake til Afrika eg og!!!

    SvarSlett