søndag 20. desember 2009

YAMAHA!!!


Eg har kjøpt meg piano!!! Har gått å venta på dette i laaange tider, så nå endeli va tiå inne!!!
Va sje akkurat billigt, men tror d e et bra et, så d e nåkk verdt d. Et elektrisk Yamaha Clavinova (for spesielt interesserte...)
Meg å budbringeren hadde et sykt strev me å bera d åpp den ikkje alt for breia trappå...å ittepå måtte d monterast!! Men d har eg faktisk jort heilt aleina!! Va litt redde eg sgo mussta d i bakken når eg sgo setta d åpp (veie ca 100kg), men d jekk akkorat!!!

Så nå sga me starta kor her i Eikegreina 17 :o)
Bare å kåmma!!!

Øvelsene bjunne i 2010





4 kommentarer:

  1. Gralla med flott piano! Så hvis du føle deg litt ensom, så kan me ta ein skype-sangkveld, der du spille og begge to synge =)

    SvarSlett
  2. Gratulera me flott piano når starte kvartetten;)

    SvarSlett